Witamy w pierwszym w Polsce badaniu: Trendy marketingowe wśród producentów materiałów budowlanych.
BIM ALLY Sp. z o. o. wraz z Wydziałem Inżynierii Zarządzania Politechniki Białostockiej oraz partnerami prowadzą pierwsze ogólnopolskie badanie na temat marketingu producentów materiałów budowlanych na rynku B2B.
![Trendy marketingowe wśród producentów materiałów budowlanych](https://bimally.pl/wp-content/uploads/2022/11/bim_ally_okladki_ankieta.png)
Ankieta
Celem badania jest określenie podejścia do działań marketingowych oraz preferencji w zakresie wykorzystania kanałów i narzędzi komunikacji. Kwestionariusz skierowny jest do właścicieli, prezesów i dyrektorów firm produkujących materiały budowlane oraz do kierowników i pracowników działów marketingu i sprzedaży tychże firm.
Ankieta jest anonimowa, a jej wypełnienie zajmuje ok. 10-12 minut. W ramach podziękowania za udział w badaniu, wszyscy, którzy wypełnią ankietę i zechcą podać adres mailowy, otrzymają na wskazany adres raport z badania tydzień przed jego oficjalną publikacją. Pozostawienie adresu będzie dobrowolne i w żaden sposób nie będzie łączone z konkretnym zestawem odpowiedzi.
Serdecznie dziękujemy za udział w badaniu.