Trendy marketingowe wśród producentów materiałów budowlanych. - Bim Ally
bimally.pl BIM Ally

Witamy w pierwszym w Polsce badaniu: Trendy marketingowe wśród producentów materiałów budowlanych.

BIM ALLY Sp. z o. o. wraz z Wydziałem Inżynierii Zarządzania Politechniki Białostockiej oraz partnerami prowadzą pierwsze ogólnopolskie badanie na temat marketingu producentów materiałów budowlanych na rynku B2B.

Trendy marketingowe wśród producentów materiałów budowlanych

Autorzy

Partnerzy

Partnerzy medialni

Ankieta

Celem badania jest określenie podejścia do działań marketingowych oraz preferencji w zakresie wykorzystania kanałów i narzędzi komunikacji. Kwestionariusz skierowny jest do właścicieli, prezesów i dyrektorów firm produkujących materiały budowlane oraz do kierowników i pracowników działów marketingu i sprzedaży tychże firm.

Ankieta jest anonimowa, a jej wypełnienie zajmuje ok. 10-12 minut. W ramach podziękowania za udział w badaniu, wszyscy, którzy wypełnią ankietę i zechcą podać adres mailowy, otrzymają na wskazany adres raport z badania tydzień przed jego oficjalną publikacją. Pozostawienie adresu będzie dobrowolne i w żaden sposób nie będzie łączone z konkretnym zestawem odpowiedzi.

Serdecznie dziękujemy za udział w badaniu.